Zakrývací fólie, politury a čistící materiál
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zakrývací fólie, politury a čistící materiál
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/25/V00006618
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00006618
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
43 153,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
04. 03. 2025 12:50
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
14. 03. 2025 07:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Zdeněk
Surname
Kocour
zdenek.kocour@mo.gov.cz
Phone 1
+420 973204977
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je nákup materiálu za účelem renovování a ošetřování sbírkové techniky a materiálu v restaurátorských zařízení VTM Lešany, LM Kbely. (dále jen „zboží“) dle „Specifikace požadovaného zboží“ uvedené v příloze č. 1 návrhu Kupní smlouvy, která je přílohou této výzvy a jeho dodání kupujícímu do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy. Kupující požaduje záruku na jakost zboží v délce 24 měsíců. Kupní cena zboží včetně DPH, a včetně dodání zboží do místa plnění. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Kupní smlouvy“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Zadavatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Poskytovatel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení Zadavateli. Zadavatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti provedení služby bude provedena na místě plnění při převzetí služby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady poskytovatele a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. • Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD) Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují požadavky uvedené v souboru „Specifikace požadovaného zboží“ a požadavky na kvalifikaci uvedené v článku 3.1 této zadávací dokumentace. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Jednotkové ceny vyplňte v příloze č. 2 návrhu kupní smlouvy „Závazná cenová nabídka“. Do těchto cen zahrňte veškeré náklady spojené s plněním zakázky. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky. Další informace technické povahy Další technické požadavky na komunikaci realizovanou prostřednictvím Národního elektronického nástroje jsou uvedeny v provozním řádu Národního elektronického nástroje. Další specifikace veřejné zakázky Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh smlouvy účastník vyplní, podepíše a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 návrhu kupní smlouvy „Závazná cenová nabídka“, Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podm
Code from the NIPEZ code list
24322510-5
Name from the NIPEZ code list
Ethylalkohol
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
24322510-5
Name from the CPV code list
Ethylalkohol
SUBJECT-MATTER NAME
Ethylalkohol
Text field for describing the place of performance
Místem plnění je Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce n/Sázavou, 257 42 Krhanice, (49°51’18.071’’N, 14°32’38.741’’E).
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Čisticí směsi | 39831240-0 | Čisticí směsi | ||
Lepicí páska | 44424200-0 | Lepící páska | ||
Lešticí hadry | 39525810-9 | Lešticí hadry |
Place of Performance
CZ020 | Středočeský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
Yes
IEN system number
2502000473
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 03. 2025 12:50 | Uveřejnění zadávacích podmínek |